Перейти до основного вмісту
Участь у засіданні Об'єднання інституцій-партнерів "Педагогічна синергія"

Викладачі кафедри педагогіки та соціальної роботи Білик Н., Звоздецька В., Кучумова Н., Равлюк Т., Тимчук Л., а також аспіранти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки Скоролітня А., Паламарюк І., Єремія Я., Королянчук А., Спорняк А. взяли участь засіданні Об’єднання інституцій-партнерів «Педагогічна синергія», заснованого Інститутом педагогічної освіти та освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України й п’ятьма закладами вищої освіти, які забезпечують підготовку педагогічних працівників (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка).

На порядок денний засідання, яке відбулося 8 квітня 2024 р., винесено проблему "МЕРЕЖЕВА ВЗАЄМОДІЯ В УДОСКОНАЛЕННІ ЗМІСТУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ". До обговорення долучилися науковці і викладачі закладів вищої освіти України, Польщі, Чехії, Угорщини.

Спікери - координатори від інституцій-партнерів озвучили актуальну різновекторну інформацію щодо стану й пріоритетів психолого-педагогічної підготовки сучасного вчителя в Україні й світі.

 Учасники діалогу рефлексували над широким спектром питань:
- хто і яким чином визначає зміст професійної підготовки вчителя;
- які документи регламентують визначення змісту психолого-педагогічної підготовки вчителя;
- як часто змінюються підходи до оновлення змісту професійної підготовки вчителя і чим це зумовлюється;
- зміст психолого-педагогічної підготовки вчителя на рівні бакалавра/магістра (обов’язкові і вибіркові дисципліни – кількість кредитів на кожну);
- особливості змісту психолого-педагогічної підготовки вчителя у різних закладах освіти.
 
Високий науковий рівень, широке представництво академічної спільноти, майстерне модерування очільниці ІПООД ім.І.Зязюна професорки Лариси Лук’янової та професорки Лідії Хомич сприяли конструктивному професійному спілкуванню й окресленню виразних і чітких подальших кроків у спільній справі підготовки сучасного вчителя.
Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності